Art Beuting is al meer dan tien jaar werkzaam bij VGZ en heeft jarenlange ervaring op het gebied van klant- en merkontwikkeling en prijs- en portfoliomanagement. Eerder was hij directeur zakelijke markt en daarvoor directeur consumentenmarkt bij VGZ. Sinds oktober vervulde Beuting de functie van CMO op tijdelijke basis.
CEO Marjo Vissers: “Wij zijn blij en trots dat Art Beuting onze nieuwe CMO wordt. Afgelopen periode hebben we al kunnen genieten van de resultaat- en mensgerichte wijze waarop hij invulling gaf aan de CMO-functie. Met Art Beuting als CMO verzekeren wij ons van een gedreven professional die inspirerend sturing gaat geven aan onze ambities op het gebied van gidsen naar passende zorg en gezondheid, excellente ledenbediening, digitalisering en merk- en portfoliomanagement.”
Beuting: “Ik kijk ernaar uit om verdere stappen te zetten met de digitaliseringsstrategie van VGZ met als doel een steeds persoonlijker aanbod voor onze leden te bieden. We helpen onze leden nu al op diverse manieren met het maken van hun keuze voor een passende zorgaanbieder of gezondheidsservices en gaan dit de aankomende jaren verder uitbreiden.”
Met de benoeming van Art Beuting bestaat het Executive Committee van VGZ uit Marjo Vissers-Kuijpers (CEO), Kees Hamster (CFO), Art Beuting (CMO), Wimjan Bos (CRO a.i.), Cas Ceulen (CHO), Jojanneke Goedings (CPSO) en Mirjam Verhoeven (CTIO).