Coöperatie VGZ op social media

08-05-2020
Coöperatie VGZ gebruikt diverse social media kanalen om verzekerden te informeren over onze maatschappelijke rol, standpunten, missie en visie. Via diezelfde kanalen krijgen ook andere belanghebbenden - onder wie zorgverleners, media en politici - inzicht in ons werk. Medewerkers van de afdeling webcare en corporate communicatie van Coöperatie VGZ zijn dagelijks actief op social media en nodigen iedereen uit te reageren op onze boodschappen. Reacties beantwoorden we zo snel mogelijk.

Twitter

Op Twitter is Coöperatie VGZ voornamelijk actief op @VGZ. Dit is het kanaal waar klanten van het merk VGZ terecht kunnen met hun vragen of klachten en waar wij meer vertellen over onze dienstverlening en standpunten. Medewerkers van webcare en corporate communicatie staan hier klaar om te reageren op vragen en opmerkingen.

Een ander kanaal op Twitter is @werkenbijVGZ. De afdeling HR - ook actief op LinkedIn - geeft hier meer informatie over vacatures bij Coöperatie VGZ. Op zoek naar een baan of interesse in een van de vacatures? Kijk dan ook op www.werkenbijvgz.nl. Nog meer weten over het werken bij Coöperatie VGZ? Neem dan ook een kijkje op @wij_zijn_VGZ, waar medewerkers zelf een kijkje in de keuken geven.

Facebook

Op Facebook is VGZ hier te vinden. Klanten van het merk VGZ kunnen ook hier terecht met hun vragen en klachten, en ook hier spannen collega's zich in om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hier posten we ook boodschappen die passen bij de missie van Coöperatie VGZ: 'Samen werken aan een gezonder Nederland. Elke dag weer.' 

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam