Maandag t/m vrijdag Van 9.00 - 17.00 uur
Via de knop rechtsonder
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Dit kan verschillende redenen hebben. Bij de afwijzing wordt een retourcode (of afwijsreden) vermeldt. Op Hulp bij afgewezen declaraties geven u bij iedere code uitleg waarom uw declaratie is afgewezen. En hoe u een correcte declaratie indient.
Voor 3 behandelingen in de GGZ heeft u vooraf een machtiging nodig om de gemaakte zorgkosten vergoed te krijgen.
Dan heeft u alleen een machtiging nodig voor langdurig medisch noodzakelijk verblijf GGZ. Voor de andere 2 behandelingen maken wij in de overeenkomst afspraken. U hoeft daarom geen machtiging aan te vragen voor deze behandelingen.
Heeft u geen zorgovereenkomst met VGZ? Dan is het alleen mogelijk om zorgkosten rechtstreeks te declareren via VECOZO wanneer u aan 3 voorwaarden voldoet.
Mogelijk is een gedeelte van het toegekende bedrag verrekend met bijvoorbeeld een creditnota of een gecorrigeerde declaratie.
Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt.
Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.
Ja, dat is mogelijk. Vanaf 1 april t/m 31 juli kunt u voor het lopende jaar een aanvraag indienen voor verhoging van uw zorgkostenplafond. We beoordelen uw aanvraag op basis van een aantal criteria.
Welk tariefpercentage u ontvangt, is afhankelijk van de mate waarin u voldoet aan de criteria die vermeld staan in ons inkoopbeleid. De exacte tariefpercentages kunt u terugvinden in ons contractaanbod en is standaard onderdeel van uw overeenkomst.