Online aanbieder DiSofa biedt een digitale, persoonlijke en plaatsonafhankelijke GB GGZ-behandeling aan. Deze behandeling bestaat uit een combinatie van videogesprekken en online modules. Bij DiSofa werken uitsluitend BIG-geregistreerde GZ-psychologen, elke patiënt heeft een regiebehandelaar. Gesprekken met de behandelaar zijn flexibel in te plannen doordat de volledige behandeling online verloopt. Dit zorgt er tevens voor dat er geen wachttijden zijn. Na aanmelding wordt er binnen een werkdag contact opgenomen en de dagen erna wordt de intake gepland. DiSofa bestaat inmiddels 2 jaar en heeft ruim 500 cliënten op deze manier behandeld. Ze behandelen bovendien niet alleen in het Nederlands, maar voor Engelssprekende cliënten ook in het Engels.
DiSofa helpt op deze manier patiënten én verwijzers met het snel organiseren van een passend zorgaanbod en levert daarmee een bijdrage aan Zinnige Zorg. Het succesvolle voorbeeld van DiSofa is daarom benoemd tot Good Practice. Meer over Zinnige Zorg en Good Practices leest u hier. Meer informatie over de Good Practice van DiSofa vindt u in deze infographic of op de website van DiSofa.
How can we help you?