Declaraties met UZOVI-code 3361 worden op dit moment mogelijk onterecht afgewezen vanwege een inrichtingsprobleem. Wij doen er alles aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak en de extra administratieve lasten die u dit mogelijk oplevert.
Via deze website houden wij u verder op de hoogte. U leest hier de updates wanneer het probleem is opgelost én wat u kunt doen wanneer uw declaratie is afgewezen.
De declaraties die na 11 februari zijn ingediend worden opnieuw in behandeling genomen en worden verwerkt binnen de bepalingen van de overeenkomst.
Eventueel afgewezen declaraties die u tussen 8 en 11 februari bij ons heeft ingediend, kunt u opnieuw bij ons indienen. U ontvangt dan zoals gebruikelijk een VECOZO EI-retourbestand.
Heeft u liever dat wij de correctie voor u uitvoeren voor nabetaling? Dan vragen wij u telefonisch contact op te nemen met ons Zorgaanbiedersloket via telefoonnummer 040-2975888. Houdt er hierbij rekening mee, dat wij u in dit geval alleen van PDF retourinformatie kunnen voorzien en dat wij u geen VECOZO EI-retourbestand aan kunnen bieden.
How can we help you?