Stel gemakkelijk uw vragen via de chat

02-10-2023
We willen u altijd zo goed mogelijk van dienst zijn, zowel persoonlijk als digitaal. Daarom is het vanaf dinsdag 3 oktober weer mogelijk om op de website uw vragen via de chat te stellen. Via de chat stelt u gemakkelijk vragen aan ons tussen uw werk door en bekijkt u het antwoord wanneer het u uitkomt.

Wanneer kunt u de chat gebruiken?

U kunt op kantoordagen van 9.00 tot 17.00 uur gebruik maken van de chat voor algemene vragen, zoals vragen over uw declaraties.

Vragen over ons inkoopbeleid en overeenkomsten

Vanwege de positieve reacties van afgelopen jaar, kunt u ook dit jaar tijdens de contractperiode live chatten met onze collega’s van zorginkoop. Tot en met 22 december staan ze tijdens kantoordagen voor u klaar van 9.00 tot 12.00 uur. U kunt onze collega's vragen stellen over ons inkoopbeleid en onze overeenkomsten.

Start een chat in 3 simpele stappen

U start gemakkelijk een chat met onze medewerkers door de onderstaande 3 stappen te volgen.

  1. Selecteer rechtsonder in beeld de knop ‘Chat met een medewerker’
  2. Vul uw gegevens in en kies uw onderwerp. Vul vervolgens ook uw AGB-code in zodat we u nog sneller kunnen helpen.
  3. Stel uw vraag aan onze medewerker.

Kies zelf op welke manier u contact opneemt

Bij ons kiest u zelf welke vorm van contact u fijn vindt. Naast de chat zijn wij daarom ook nog steeds telefonisch bereikbaar en kunt u een vraag stellen via het contactformulier.

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam