Stel gemakkelijk uw vragen via de chat

16-12-2024
We willen u altijd zo goed mogelijk van dienst zijn, zowel persoonlijk als digitaal. Daarom is het vanaf vandaag mogelijk om op de website uw vragen via de chat te stellen. U stelt op deze manier gemakkelijk uw vraag en bekijkt het antwoord wanneer het u uitkomt.

Chat met ons tijdens kantoordagen

U kunt op kantoordagen van 9.00 tot 17.00 uur gebruik maken van de chat voor algemene vragen, zoals vragen over uw declaraties, overeenkomsten en ons inkoopbeleid. Vragen over machtigingen kunnen we vanwege bijzondere persoonsgegevens helaas niet via de chat behandelen. 

Start gemakkelijk een chat

U start gemakkelijk een chat met onze medewerkers door de onderstaande 3 stappen te volgen.

  1. Selecteer rechtsonder in beeld de knop ‘Chat met ons’.
  2. Vul uw gegevens in en kies uw onderwerp. Vul vervolgens ook uw AGB-code in zodat we u nog sneller kunnen helpen.
  3. Stel uw vraag aan onze medewerker.

Kies zelf op welke manier u contact opneemt

Bij ons kiest u zelf welke vorm van contact u fijn vindt. Naast de chat zijn wij daarom ook nog steeds telefonisch bereikbaar en kunt u een vraag stellen via het contactformulier.

 

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam