Is uw declaratie afgewezen? Selecteer hieronder de afwijsreden (retourcode). We leggen u graag uit waarom uw declaratie is afgewezen en hoe u een correcte declaratie indient.
Uw declaratie van mondzorg is afgewezen vanwege de volgende reden:
Het lijkt erop dat de declaratie al eerder bij ons is gedeclareerd.
Controleer in uw administratie of u deze prestatiecode al eerder bij ons heeft aangeleverd. Controleer daarnaast of u de zorgnota eventueel al eerder meegegeven heeft aan uw patiënt. In dat geval heeft uw patiënt de nota waarschijnlijk al bij ons gedeclareerd. Het kan ook zo zijn dat een andere zorgaanbieder gedeclareerd heeft.
Prestatiecode E86 mag 1 keer door dezelfde zorgverlener gedeclareerd worden per element, per volledig afgeronde wortelkanaalbehandeling. Is er een verwijzing naar een andere zorgverlener om de wortelkanaalbehandeling voort te zetten? Dan mag die zorgverlener de E86 nog 1 keer declareren per element, per wortelkanaalbehandeling.
Heeft u alles goed ingediend, maar is uw declaratie toch afgewezen? Dan is dit misschien onterecht gebeurd, bijvoorbeeld door een technische storing. We bekijken graag samen met u wat de oorzaak is van de afwijzing.
Wilt u de afwijzing graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.