Is uw declaratie afgewezen? Selecteer hieronder de afwijsreden (retourcode). We leggen u graag uit waarom uw declaratie is afgewezen en hoe u een correcte declaratie indient.
U heeft niet de juiste bevoegdheden, of deze zijn (nog) niet doorgegeven via Vektis.
Zorg ervoor dat in Vektis:
Wij nemen de gegevens uit Vektis automatisch over in onze systemen. Houd er rekening mee dat de registratie van een nieuwe bevoegdheid in Vektis pas na 7 werkdagen in ons systeem staat. Zijn de gegevens verwerkt? Dan kunt u de declaratie alsnog indienen.
Voor sommige indicaties en behandelingen gelden specifieke regels. Wij kunnen uw declaratie alleen uitbetalen als u aan de regels voldoet.
Controleer wat u kunt doen in het geval van specifieke indicaties
Heeft u alles goed ingediend, maar is uw declaratie toch afgewezen? Dan is dit misschien onterecht gebeurd, bijvoorbeeld door een technische storing. We bekijken graag samen met u wat de oorzaak is van de afwijzing.
Wilt u de afwijzing graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.