
Service & contact voor zorgaanbieders
Waarmee kunnen we u helpen?
Regel het online
-
Regel direct online
U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. -
Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten
Ga naar alle actuele meldingen en nieuwsberichten. -
Vind direct antwoord op uw vraag
Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.
Neem contact op
Bel 088 – 131 16 10
Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur
Vul het contactformulier in
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
Uw gewijzigde adresgegevens geeft u door aan Vektis.
Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.
-
Zorgaanbieder met overeenkomst
Als u een declaratie wilt intrekken of wijzigen, levert u een creditregel aan via VECOZO. U kunt een foutieve declaratie alleen crediteren als wij de declaratie (deels) vergoed hebben. Een afgewezen declaratie kunt u niet crediteren. Als u een declaratie wilt wijzigen, moet u de declaratie eerst crediteren en daarna opnieuw indienen.
Zorgaanbieder zonder overeenkomst
Uw declaratie verloopt via onze verzekerde. U kunt daarom zelf de declaratie niet wijzigen of crediteren. Onze verzekerde kan contact opnemen met onze klantenservice:
VGZ | IZZ door VGZ | IZA | UMC | VGZbewuzt | Univé | ZEKUR | Zorgzaam | United Consumers
-
Hiervoor kunt u terecht op onze pagina Algemene Informatie. Ook vindt u op deze pagina meer informatie over de Onafhankelijke Geschilleninstantie voor Geschillenoplossing en –beslechting Zorgcontractering.