Wijkverpleging

Service & contact voor zorgaanbieders

Waarmee kunnen we u helpen?

Regel het online

  1. Regel direct online

    U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. 
  2. Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten

  3. Vind direct antwoord op uw vraag

    Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.

Neem contact op

 Bel 088 – 131 16 10

Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur


 Vul het contactformulier in

Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.


Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Uw gewijzigde adresgegevens geeft u door aan Vektis

    Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.

  • Zorgaanbieder met overeenkomst

    Als u een declaratie wilt intrekken of wijzigen, levert u een creditregel aan via VECOZO. U kunt een foutieve declaratie alleen crediteren als wij de declaratie (deels) vergoed hebben. Een afgewezen declaratie kunt u niet crediteren. Als u een declaratie wilt wijzigen, moet u de declaratie eerst crediteren en daarna opnieuw indienen.

    Zorgaanbieder zonder overeenkomst

    Uw declaratie verloopt via onze verzekerde. U kunt daarom zelf de declaratie niet wijzigen of crediteren. Onze verzekerde kan contact opnemen met onze klantenservice:

    VGZ | IZZ door VGZ | IZA | UMC | VGZbewuzt | Univé | ZEKUR | Zorgzaam | United Consumers

  • Hiervoor kunt u terecht op onze pagina Algemene Informatie. Ook vindt u op deze pagina meer informatie over de Onafhankelijke Geschilleninstantie voor Geschillenoplossing en –beslechting Zorgcontractering.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam